
Belle Polo classic, derby
Modérateurs : fandemapolo, oof-will, lozoic, dj flex, Arsene, TriPolo
- DuckSherminator
- Tonton Canard !
- Messages : 8818
- Enregistré le : 17 sept. 08 19:44
- Localisation : Marburg
Pour notre Admin Préféré!!







Spec..
G60 250cc injectors
Rebuilt and ported lader
65mm Multi v pullies
SNS anti lag map
GT inlet
De wedged throttle body
Boost return removed
4 Branch modified to a 2.25" outlet
Custom straight through stainless 2.25" exhaust
Uprated engine mounts
G40 brakes with green stuff pads and ATE discs
Braided hoses
New G40 lower arms
G40 steering damper
Fk highsport coilovers
14" BBS RA powdercoated in shadow chrome with 185 50 14 yokos







Spec..
G60 250cc injectors
Rebuilt and ported lader
65mm Multi v pullies
SNS anti lag map
GT inlet
De wedged throttle body
Boost return removed
4 Branch modified to a 2.25" outlet
Custom straight through stainless 2.25" exhaust
Uprated engine mounts
G40 brakes with green stuff pads and ATE discs
Braided hoses
New G40 lower arms
G40 steering damper
Fk highsport coilovers
14" BBS RA powdercoated in shadow chrome with 185 50 14 yokos
- danathane
- Le transporteur !
- Messages : 10281
- Enregistré le : 25 mars 07 15:00
- Localisation : 67 - Alsaceuh
wahou pas un trvail de tapette ca :Dsinon j'accrochae pas du tout mais alors pas du tout la guele de la polo berline moi 

Polo 2F coupé Fox AAU-AEX => AFH 16s 1.4
- fandemapolo
- Détordeur de Polo ! Modérateur
- Messages : 13052
- Enregistré le : 11 août 05 17:26
- Localisation : 45 Orléans
-
- les bons tuyaux
- Messages : 3902
- Enregistré le : 22 août 07 07:57
- Localisation : 72 Le MANS (France)
Même les Anglais ils ont des Classic T3 

Mon post "The Origine" : viewtopic.php?t=3358" onclick="window.open(this.href);return false;
- DuckSherminator
- Tonton Canard !
- Messages : 8818
- Enregistré le : 17 sept. 08 19:44
- Localisation : Marburg